Erasmus Days 2019 şi European Vocational Skills Week 2019


În data de 19.10.2019 a avut loc conferinţa de diseminare a rezultatelor şi experienţei acumulate prin proiectele Erasmus+ în derulare în unităţile şcolare din judeţ, desfăşurată la Şcoala Gimnazială „Constantin Parfene” Vaslui, organizată în cadrul evenimentelor europene Erasmus Days 2019 şi European Vocational Skills Week 2019. Cu această ocazie s-a realizat diseminarea proiectul de mobilitate în domeniul educaţiei adulţilor Erasmus+ KA1 ”Învaţă, cunoaşte şi ajută!”, nr. de referinţă: 2018-1-RO01-KA104-047526, derulat de Colegiul Economic „Anghel Rugină” Vaslui în perioada 01.09.2018 – 31.05.2020. 




Importanţa derulării proiectelor Erasmus+ pentru dezvoltarea personală și profesională

În data de 12.10.2019 s-a derulat la Colegiul Economic „Anghel Rugină” Vaslui activitatea „Importanţa derulării proiectelor Erasmus+ pentru dezvoltarea personală și profesională”, cu ocazia Erasmus+ Day 2019 şi în cadrul căreia s-au diseminat: proiectul de  mobilitate în domeniul educaţiei adulţilor Erasmus+ KA1 ”Învaţă, cunoaşte şi ajută!”, nr. de referinţă: 2018-1-RO01-KA104-047526 şi proiectul de mobilitate ERASMUS + KA1/ VET cu titlul ” Internship - from theory to professional skills”, nr. de referință 2018-1-RO01-KA102-047616. 



Friday, September 20, 2019

Flux 3 - modificare


       Dintre profesorii selectaţi pentru a participa în fluxul 3 al proiectului la cursul « Parents and teachers: buiding bridges », 24-28 februarie 2020, Sevillia, Spania,  s-a retras doamna profesoară Casandra Ana. Aceasta a fost înlocuită cu prima persoană de pe lista de rezervă, doamna profesoară Paraschiv Mihaela.
Lista de rezervă a fost actualizată.

         Listă de rezervă actualizată
         1. Chiriţescu Carmen

Tuesday, May 21, 2019

Flux 2


Curs Parents and teachers: buiding bridges″, Seville (Spania)
13 – 17 mai 2019
Furnizorul de curs:  EuroMind Project (iDevelop Teacher Trainig Department)





Cel de-al doilea flux de mobilități s-a derulat în perioada 13 - 17 mai 2019 ȋn orașul Sevilia, Spania. Organizat într-o formulă modernă și eficientă, cursul de formare „Parents and teachers: building bridges”, organizat de EuroMind Projetcts, a fost o experiență de cunoaștere pentru profesorii Arhire Simona-Gianina, Garabet Diana-Monica, Litră Corina, Ponea Dragoş, Nicu Cristina-Nuţa, Tanasă Alina şi Volocariu Doina de la Colegiul Economic  „Anghel Rugina” Vaslui. Astfel, preocuparea pentru viitorul elevilor are în vedere și relația cu părinții, a căror implicare este esențială în procesul educațional. Cadrele didactice au conștientizat importanța acestei relații, cu ajutorul căreia pot susține interesul elevilor, cunoscând problemele cu care se confruntă. Cursul are la bază, în principiu, metode de abordare a relației cu părinții, metode de comunicare nonviolentă, crearea unei relații mai puternice cu părinții.



Wednesday, March 20, 2019

Flux 1


Curs Parents and teachers: buiding bridges″, Seville (Spania)
18 – 22 februarie 2019
Furnizorul de curs:  EuroMind Project (iDevelop Teacher Trainig Department)





 

FLUX 1, „Parents and teachers: building bridges”, Sevilia, Spania 18 – 22 februarie 2019


În perioada 18 - 22 februarie 2019, s-a derulat primul flux de mobilități. Profesorii Dumitraşcu Irina, Niţică Mihaela, Săvescu Carmen Anghelina, Mardare Alina Maria, Cosovanu Mihaela şi Damian Liliana, de la Colegiul Economic  „Anghel Rugina” Vaslui, au participat la cursul de formare „Parents and teachers: building bridges”, organizat de EuroMind Projetcts, ȋn orașul Sevilia, Spania.
Principala tematică a cursului a fost relaţia dintre părinți şi profesori. Profesorii vasluieni au ȋnvăţat cum să distingă, ȋn această relaţie, scopurile şi așteptările celor două părţi şi importanţa lor ȋn educaţie. Dincolo de necesitatea implicării active a părinților ȋn activitățile comunității școlare, cursul a oferit informaţii şi despre comunicarea nonviolentă, importanţa recunoașterii nevoilor, sentimentelor şi așteptărilor părinților, modalităţi de abordare a relaţiei cu părinții plecaţi ȋn străinătate. Noile metode de abordare a relației dintre părinți şi profesori urmează a fi implementate şi prin utilizarea unor mijloace informatice specifice.